söndag 3 februari 2013

Silverägg

 
Gokväll!
 
Här har söndagen bestått av att kolla på sonen som spelat
fotbollscup, sen med äldsta dottern
till stallet för en ridtur!
Det ska tilläggas att det var första gången på typ 16 år
som jag ens satt på en häst!!!
Det kändes direkt i både rumpa och ben! :)
Hur kommer det då inte att kännas imorgon??!!
 
 
Jag måste bara visa mina superfina silverägg som jag köpt på Tradera,
till ett väldigt bra pris, det gillas såklart! :)
(Har sett liknande till hutlösa priser!
Inte nåt för mig...)
 
 

 
 
Ni kunde även skymta äggen när jag visade hyllan i vardagsrummet.
 
Jag har visat två andra ägg tidigare som jag
köpt på Indiska förra eller förrförra året.
Dessa tycker jag dock är finare! :)
(Vågar jag erkänna att jag har ytterliggare några silverägg på väg till mig??!! ;)
 
 
 
Nu blir det soffan med en kopp te och surfa runt och
läsa vad Ni har gjort för mysigt i helgen! :)
 
 
 
 



 
Missa inte min utlottning!
Klicka här!

2 kommentarer :

Tinas bo sa...

De där äggen är ju bara sååå fina!!
Pyntar ju inte alls till påsk, men dina ägg kan man ju ha framme året runt.. :) Me like!!

Ja du, det kommer kanske att göra lite mer ont i morgon... :)

Ha en fin kväll
Kram Tina

Frederica sa...

Fiiina ;)
Gillade dom sådär på hyllan.
Mina står lite för gömda på ljusfatet..hmm..

Kramar