tisdag 26 februari 2013

Ännu fler...

 
 
Hej...
 
Nu har jag fyllt på min samling av latteskålar
med ytterligare 4 st! :)
Jaaa, jag vet, ni behöver inte säga nåt!
 
Men jag anser faktiskt att man
aldrig kan få för många! ;)
Hihihi....
 
 
 
 
Det är de 4 till höger på bilden.
De är lite större än alla de övriga jag har.
(Har ju en hög med latteskålar ovanpå min Redahylla också!:)
 
Kan inte hjälpa att jag älskar dessa vita gamla
skålar/muggar med olika guldmönster. :)
 
 
Här rullar vardagen på men kanske händer något
nytt framöver för min del på jobbfronten.
Håll gärna tummarna för mig! :)
 
 
 
Hoppas Ni har en fin kväll!
 
 
 
 


3 kommentarer :

Frederica sa...

Why not?! Dom är ju riktigt läckra ;)
Men vart hittar du dom? Butik eller loppis?

Spännande med något nytt! Självklart håller jag tummarna för dig :)

Kramar

Tinas bo sa...

Älskar dina skålar!! De är ljuvliga!!

Självklart hållaer jag alla tummar jag har!! HÅRT!!! :0)
Vad spännande...

Kraaaam Tina

Karolina sa...

De är jättefina så jag förstår dig helt!

Oj! Nytt på jobbfronten? Spännande! Det låter som att det är dags för en fika snart! Vi kan väl kolla på en helg snart så kan ni komma hem till oss!

Kramar