lördag 19 februari 2011

Nya kökslampor kanske????



Var en sväng till tippen med skräp igår och hittade dessa två lampor i en container. Känd mig liiiite som en lodis när jag grävde runt där ibland metallskroten men jag såg ju direkt att dessa lampor skulle passa perfekt hemma hos mig!
Vad tror ni, är dom gamla? Vad har dom varit till tro?

Jag har sprayat dom silvriga men kanske att dom blir vita istället......hmmmm....får se.

Nu ska jag iväg med familjen och titta på bilar som kör på is! :)))
Ha en fin lördag!

Kramiz

2 kommentarer :

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Vilka fynd du har gjort:)jättefina:)
Haha kan förstå hur du kände dig att rota i containern men va gör man inte..;)

Ha en skön kväll
Kram Susanne

Tillsammans Hemma sa...

Viket otroligt bra container-fynd!
På vår sopis får man inte ta något, men det finns en bra bytesbod där man kan lämna in något och fynda något annat.
Läste för ett tag sedan att det finns zinkspray - kanske kan vara något för dina lampor?
Hej från Loo